O, mikron dogodkov
Ne/glasba:
MKLJ ob 19:30: Nova frekvenca: Tadej Tomšič
pogovor + koncert
na fejsu
Tudi zadnji večer pete sezone Nove frekvence in obenem zadnji večer v že znanem formatu bo potekal v obliki facebook prenosa. Na njem gostimo enega od dveh stalnih dirigentov in aranžerjev Big Banda RTV Slovenija ter aktivnega saksofonista Tadeja Tomšiča.
Tadej Tomšič je s svojo zasedbo Tadej Tomšič Institution izdal album izvirnih aranžmajev zimzelenih skladb, ki so jih interpretirali različni vokalisti, predvsem pa vokalistke. Gre za Orion saksofon, o katerem je Nina Novak, univerzitetno diplomirana muzikologinja, kritičarka in glasbena publicistka ter urednica, sicer gostiteljica večera, v kritiki za Odzven zapisala: »Na splošno vse različice že znanih skladb opravičujejo svojo vseprisotnost celo po preteku pol stoletja, hkrati pa zvenijo dovolj sodobno, da bi znale pritegniti tudi tiste, ki se raje kot v preteklost ozirajo v prihodnost. Tadej Tomšič je z izbranimi glasbeniki več kot dobro opravil zadano nalogo in s strastnim pristopom, s katerim zaokroža vsebinsko naravnanost te izdaje, združil obe vlogi, ki jima je profesionalno zavezan že več kot dve desetletji.«
ŠKUC ob 21:00: Ropotarnica XXIII - Ana Kravanja
Vrata ob 20:30
Koncert ob 21:00h
Ana Kravanja je glasbenica, ki aktivno deluje v zasedbah Širom, Kačis in Olfamoštvo. Kot improvizatorka in predvsem violinistka sodeluje s številnimi slovenskimi in tujimi glasbeniki (Samo Kutin, Bratko Bibič, Vitja Balžalorsky, Eduardo Raon, Tijana Stanković, Raphael Roginsky, itd.). Avtorsko glasbo ustvarja za dokumentarne in igrane filme, gledališke predstave, za pripovedi, pravljice, animacije, poezijo in ples.
Vstopnina na koncert: 1 €.
Klub Močvara enkrat zvečer: Impronedjeljak
Serial slobodno improvizirane i eksperimentalne glazbe
Premijerni nastup zagrebačkog kolektiva za slobodno improviziranu glazbu APEIRON
Razstave, predstave, predavanja...:
SNG Drama:
mala drama ob 20:00: Matjaž Zupančič: Nova rasa
Igrajo: Bojan Emeršič, Jurij Zrnec, Saša Tabaković, Barbara Cerar in Aleš Valič
Najnovejša Zupančičeva igra in uprizoritev satirično obravnavata zgodbo o dveh mladih slikarjih, Adolfu Hitlerju in Viktorju Karlsteinu, ki bi se rada vpisala na dunajsko Akademijo za likovno umetnost, a jima ta podvig ne uspe. Veliko pozneje, leta 1944, sta oba v Berlinu. Hitler je medtem postal firer , Karlstein pa znanstvenik, ki za potrebe Wehrmachta, oboroženih sil nacistične Nemčije, konstruira novi monstruozni bitji v moški in ženski podobi. Markus in Heidi bosta zmagovito orožje v času, ko nacisti izgubljajo na vseh frontah, hkrati pa sta tudi Viktorjevo umetniško delo. Prvi pogoj za uspešnost tega eksperimenta naj bi bil, da so deli teles, ki sestavljajo novi kreaturi, arijskega porekla, kar pa se izkaže za težavo, saj leta 1944 v Berlinu čistega "arijskega materiala" ni več na pretek in tako pride do usodne napake …
Vstopnina: 17 EUR
Cankarjev dom, Kosovelova dvorana ob 20:00: Jaša Koceli: Preblizu
Ona in On v kokonu ljubezni in nasilja
Kako živeti sam s sabo in skupaj?
Vstopnina: 14,00 EUR
Bežeče sličice!!!
Kinoteka: nič
Kinodvor:
16:30 Drive My Car (Doraibu mai ka), Ryusuke Hamaguchi / Japonska / 2021 / 179’
Manj kot pol leta po tistem, ko je njegov film O naključju in domišljiji osvojil berlinskega srebrnega medveda, je Ryusuke Hamaguchi za priredbo kratke zgodbe Harukija Murakamija prejel nagrado za najboljši scenarij v Cannesu.
20:30 Benedetta, Paul Verhoeven / Francija / 2021 / 131’
Film, navdihnjen z resničnim življenjem lezbične opatinje Benedette Carlini, je razburljiva pripoved o veri, oblasti in seksu v renesančni Italiji. Benedetto, ki je v Cannesu požela stoječe ovacije, nasprotniki pa so jo označili za »bogokletno« in »pornografsko«, je posnel vedno provokativni Paul Verhoeven (Prvinski nagon, Ona).
Mala dvorana ob 18:30: Delo na zahtevo (The Gig Is Up), Shannon Walsh / Kanada, Francija / 2021 / 88’
Dokumentarec razkriva človeški davek, ki ga terja uporabniku tako zelo udobna, trilijone dolarjev vredna ekonomija na zahtevo. Čudovita nova tehnologija, ki pričara vse, kar si želimo, kadarkoli si želimo, morda ni tako zelo čudovita za milijone prekarnih delavcev, ki skrbijo, da se kolesje obrača.
Dodaj komentar
Komentiraj